autumn feelings

Sånhär höstmys känsla har jag nu! Tänkte visa mina vinröda höstjeans, någon dag, som jag införskaffade mig i måndags.
Jag borde uppdatera oftare, jag vet! Mesta dels så skyller jag på att jag inte har nya foton att ladda upp och visa, har vart lite slappt under augusti (elr agusti..?) månad, dehär är ju trots allt en fotoblogg... och de blir så tröttsamt med gamla bilder. Hur som helst, så har jag idag hjälp Niina att sätta in sitt löshår hon köpte. Blev ett bra resultat får jag faktiskt säga!
Sista körlektionen, som är en dubbellektion imorgon.. buhu :( Nu vet jag inte när jag kommer få köra på vägen nästa gång... Vill ju inte glömma bort allt jag lärt mig, och vill ha mitt körkort NUUUU! .....

Kommentarer
Postat av: Patricia

Ja!, du måste uppdatera mera! Och Ja, du måste ta kort och visa upp nya jeansen! :D

Svar: ehehe, min kamera är halvt dööd :(
Mira Turunen

2012-09-07 @ 19:29:34
URL: http://patriciasstalle.blogg.se/
Postat av: Patricia

Alltså nu får du ta dig i kragen och blogga lite här va! 13 dagar sen senaste inlägget? Skärpning! ;) <3

Svar: :(
Mira Turunen

2012-09-18 @ 23:49:19
URL: http://patriciasstalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback