Svartvit eller färg?

Många gånger har jag jättesvårt att bestämma mig om bilden ska vara svartvit eller i färg. Det är två helt olika känslor och intryck man får utav bilderna, och jag vet inte vilken som är starkast. Jag är en sån som vill ha det antingen i färg eller svartvit, att välja båda blir förmycket. Jag tror att jag gillar den svartvita bättre, nu när jag jämför... får bli båda iallafall ;) Hatar stående bilder i bloggen.... aja..

Undra när min arbetslöshets "semester" ska ta slut... njutit lite förmycket när jag sitter här helt uttråkad och skriver ett inlägg 04.23, och kommer vakna imån runt samma tid på eftermiddagen. Har däremot skrivit in mig på arbetsförmedlingen, så nu ska jag bara göra ett besök där inom 14 dagar, så kan jag börja söka arbete :) Och körskolan måste betalas och bokas.. åh, kan jag bara inte bli miljonär och anställa någon som gör allt detta åt mig... elr vinna på lotto, 25 tusen i 25 år, skulle vara så PERFEKT! ... god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback