Macbook Pro



Nu har jag äntligen fått min käraste Macbook Pro! Blev ju av med min förra eftersom det var skolans, så nu äger jag en EGEN 8 timmars gammal dator :) (från och med att jag fick den i mina händer!!) sååå glad :D Kommer så småning om lägga upp bilder från min student, och från mina vänners bal då jag ställde upp som fotograf! Blev riktigt lyckat! På tisdag ska jag även ställa upp för att fota innan min kusins bal, hon går ut 9:an iår. Stor tjej! :D
Som ni märker har jag även gått minste om min header och bakgrund, eftersom jag laddade upp dem genom en annan hemsida, som tydligen tagit bort bilderna? Aja. Har inte fört över material från min externa hårddisk, så kan inte ladda upp dom på nytt. Får fixa det när jag har min externa(halva mitt liv) i händerna :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback