Inside his chest beats the heart of a lion

 
Testade en ny redigering. Som jag nämn innan, är jag inte riktigt den typen som tycker om att redigera bilder.. men till en viss del, tyckte jag om denna! Kan bli fint att piffa upp "tråkiga blombilder" elr liknande.
 
Vart med syrran i några dagar och åkt lastbil! Otroligt mysigt.. Kändes lite som en finlandstripp sen när man kom hem på kvällen, helt utmattad och nöjd med den mysiga känslan. Och fick hälsa på Molly! Så jävla länge sen sist :) 

Nu är jag med mina kissar hos didde! Lia har äntligen blivit lite modigare och kommer ut från under sängen lite oftare :D Kommer vara ensam med kissarna tills sent på kvällen!
 
& Farfar och farmor kommer hem snart! längtar såååå!!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Tack för att du var med mig syrran, du är underbar! <3 Riktigt mysigt var det <3

Svar: ja det var de verkligen :) du är finast<3
Mira Turunen

2012-08-18 @ 20:08:16
URL: http://patriciasstalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback