I feel like I'm knockin' on heaven's door.

 
Som man kanske lägger märke till, har jag fixat lite på bloggen :) Tröttnar VÄLDIGT fort på mina designer jag gör, och även om jag blir nöjd, hittar jag alltid fel på designen efter några dagar. haaja, en header kommer direkt när jag fotat lite:) Ikväll, blir de bio. Snabba cash 2, men massa mysiga människor. Har inte ens sett 1an haha. Innan dess ska jag in till stan och hälsa på syrran och hennes kille från värnamo, snåland ;) OCH på måndag börjar intensivkursen på körakolan. Nervös? JA. Speciellt efter när jag såg hur risk2:an går till, inte kördelen utan teorin till halkan, som man oxå tydligen ska göra. Gruppindelat. Okända människor. MÅSTE prata. Inte min grej. Kändes som jag fick en hink med ISKALLT vatten över mig, eller om ni sett den videon när en katt hoppar i badkaret, men när katten inser att badkaret är fyllt med vatten så vänder sig katten lika fort den hoppa i, och faktiskt lyckades att knappt nudda vattnet. Så vill jag bara göra. Men vill jag ha körkort så funkar de icke, lika bra att pina sig igenom skiten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback