Fly high, little bird.

Två olika redigeringar, vet inte vilken jag gillar bäst, eller om jag ens gör de. Vet inte heller varför jag börjat utmana ödet och redigera bilder, vilket jag ogillar så mycket...
 
Här är några bilder från då jag fotograferade min kusin till hennes bal! Det var en ganska stressig situation, då hon var sen och jag ville ha mer tid, men någolunda lyckat blev de trotts allt, och ettpar stycken lyckade bilder :) OCH IMÅN BÖRJAR SKITUNGEN FÖRSTA ÅRET PÅ GYMNASIET! Hur gick de till?!.......
 
Min andra fotografering sker om en vecka! Var ett tag sen jag hade någon planerad fotografering! Syrran och hennes familj ville ha lite familjebilder, då jag är taggad och tacksam som får chansen, och stället såklart upp! Kommer bli spännande, och jag hoppas vädrer är med oss :)

Kommentarer
Postat av: Patricia

Vi ser fram emot det och är jätte glada att du vill fota!! =) Kraam <3

Svar: <3
Mira Turunen

2012-08-21 @ 21:35:47
URL: http://www.patriciasstalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback