Someday

Jag vill såååå ha en ipad!!! Älskar hur man kan spela draw something med den stora skärmen.. Tror mina motståndare hatar mig lite... Jag ritar lite överdrivet perfekt, haha, och grejjen man ska gissa ritar jag sist. Men det är så kul att rita detaljer. Spec när man fått nya färger. TÄNK att bära runt på en enkelt ipad över allt, ist för min macbook, och ta upp den när som.. Skulle vara så skönt. Men inte lika kul för alla mina bilder..

Aja.. Nu börjar man bli lite friskare också :) fick hem min student klänning idag!!!!!! Kom billigt undan, fast egentligen inte, med tanke på alla returkostnader jag kommer att få betala för de andra klänningarna jag inte var nöjd med.
Jahaja.. Bilden jag skickar med kommer inte kanske vara den perfektaste eftersom jag gör ett inlägg från ipaden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback