The first of them all

För det första måste jag säga TACKTACKTACK till Jenny som hjälpt mig med kodning, header, bakgrund, alltalltallt.

Juu, och sen ska man skriva sitt första inlägg, som inte känns bra alls. Känns att man skriver till ingen alls, med lite hopp om att någon annan också ska läsa. haha.
Jag kan väll börja med att berätta (för er som råkar klicka in här) att bloggen har jag till mitt fotograferande. Här kommer jag lägga ut det mesta jag fotograferar/har fotograferat, för att känna att mina bilder kommer ut lite, istället för att de ska damma i massa mappar! (nu vet jag inte hur aktiv jag kommer vara här i början men ska göra så gott jag orkar;)
Sen kan jag väll berätta att jag heter Mira, är 18 år och går andra året på gymnasiet, media linje med inriktning fotograf. Och jag ä-ä-ää-älskar djur & allt som smakar gott!
/Mira



Kommentarer
Postat av: Patricia

Gött!! ;) Uppdatera nu då :D

2012-02-09 @ 11:52:04
URL: http://patriciasstalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback